Четвер, 28.03.2024, 17:40

Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS

Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2010 » Листопад » 23

    

   17 листопада 2010 року відповідно до плану роботи управління освіти і науки Голосіївської районної у м. Києві державної адміністрації СЗШ № 286 гостинно відчинила двері для директорів загальноосвітніх навчальних закладів району. Педагогічний колектив радо зустрічав гостей на семінарі-практикумі «Створення здоров´язберігаючого середовища у навчальному закладі».

   Зі словами вітання до учасників семінару звернулася начальник Голосіївського управління освіти Ірина Чернілевська. Також гостей вітала директор школи Людмила Марченко. Вона презентувала роботу свого навчального закладу, який з 2005 року включено до реєстру Європейської мережі Шкіл сприяння здоров’ю. Людмила Марченко наголосила на тому, що оздоровча функція школи не обмежується проведенням конкурсів, періодичними медичними профілактичними заходами, вона має органічно вплітатися в щоденну канву звичайного життя освітнього закладу, створюючи ситуацію позитивної взаємообумовленості здоров’я і навчання, коли навчально-виховна діяльність сприяє збереженню і зміцненню здоров’я дітей.
У ході семінару директори ознайомилися з роботою Школи сприяння здоров’я у дії: відвідали уроки з використанням здоров’язберігаючихх компонентів, побували на сеансі аромотерапії, які систематично проводяться з метою оздоровлення для учнів школи, ознайомилися з матеріально-технічною базою ШСЗ: кабінетами хореографії, залом ЛФК, спортивною базою ( 2 спортивними ігровими залами, 2 гімнастичними дзеркальними залами, тренажерним залом), оснащеними предметними кабінетами, сучасною їдальнею, оформленням школи.
   Приємним сюрпризом для учасників семінару стала презентація мистецького проекту «Країна здоров’я». Пісні, танці, виступи шкільної Ради лідерів та нікого не залишили байдужим.

   Підводячи підсумки, учасники семінару зазначили: процес здоров’ярозбудови і здоров’ятворчості – справа непроста і довготривала, та висловили сподівання, що районна мережа Шкіл сприяння здоров’ю буде розширюватись. Саме такий підхід допоможе виховати здорове духом і тілом покоління, майбутнє нашої держави.

За матеріалами www.guon.kiev.ua

Переглядів: 715 | Додав: TanaT | Дата: 23.11.2010 | Коментарі (0)


У Києві стартує масштабний, молодіжний проект для учнів шкіл столиці - «Шкільний кубок Києва з комп'ютерних ігор». Організаторами проекту виступають триразові чемпіони світу з комп'ютерного спорту - команда NAVI (http://navi-gaming.com) і найсучасніший ігровий центр в Європі - «Київ Кібер Спорт Арена» (http://club.cyberarena.tv ).

    У рамках проекту, команди, сформовані з учнів старших класів, зможуть взяти участь у змаганнях з комп'ютерного спорту у спеціалізованому ігровому центрі - «Київ Кібер Спорт Арена». Найцікавіші ігри турніру пройдуть на справжній киберспортівной сцені. У рамках турніру заплановані зустрічі та семінари для учнів з триразовими чемпіонами світу - NaVi, з представниками корпорації Intel, а також екскурсії на завод з виробництва комп'ютерів.

   Турнір проходить за підтримки Міністерства Освіти і Науки України, Головного управління освіти і науки КМДА. 

Крім цінних призів від партнерів, переможці турніру отримають запрошення на фінальну частину «Чемпіонату Європи з Комп'ютерним Ігор - Intel Extreme Masters (www.intelextrememasters.com ), яка пройде в Києві, за участю найсильніших гравців і команд в 3 ігрових дисциплінах. Фінальна частина Intel Extreme Masters пройде 20-23 січня в ігровому центрі «Київ Кібер Спорт Арена».

За матеріалами сайту www.guon.kiev.ua

Переглядів: 608 | Додав: TanaT | Дата: 23.11.2010 | Коментарі (0)


   1 грудня 2010 року о 10:00 у Ліцеї міжнародних відносин №51 відбудеться презентація підручника з країнознавства для 10 класів "Meet Great Britain”.
   Повноцінне вивчення іноземної мови неможливе без ознайомлення учнів з історією, культурою, звичаями і реаліями країни, мова якої вивчається.  Спеціальні вітчизняні підручники з країнознавства відсутні. У діючих підручниках з англійської мови країнознавчої інформації недостатньо. Саме це викликало необхідність створення комплексу підручників "Meet Great Britain”, "Meet the USA”. У його створенні брали участь учителі англійської мови Ліцею міжнародних відносин №51 Вигран Олена Федорівна, Гербова Світлана Костянтинівна, Крупська Ірина Львівна, Теленкова Світлана Іванівна, Володіна Лариса Леонідівна. Загальну координацію і редакцію проекту здійснила Константинова Єлена Миколаївна. Підручники "Meet Great Britain”, "Meet the USA” відповідають Програмі середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням іноземної мови. Вони готують учнів до складання диференційованого заліку, створюють умови для формування навичок науково-дослідницької діяльності. 
     Країнознавство не є курсом англійської мови. Це – предмет, який викладається англійською мовою. 
Автори враховували відповідні критерії відбору та організації лексичного матеріалу (зокрема частотності, типовості, зразковості, репрезентативності, систематичності, відповідності навчальному процесу тощо) з метою забезпечення міцних і стабільних навичок і умінь з усіх видів мовленнєвої діяльності.
Список слів, розташований на початку теми, підкреслює потенційно невідомі слова для того, щоб читач звернув увагу на текст і не губив при цьому саме зміст.
   Самі тексти написані в дуже простій формі та в той же час інформативні, щоб читачу не було набридливо читати текст. 
Навчальні матеріали підручників автентичні і відповідають всім сучасним нормам, прийнятим у країні, мова якої вивчається, сприяють формуванню мовної, мовленнєвої та соціокультурної компетенції.
Увагу учнів привертають малюнки, карти, схеми та графіки. Вони сприяють тому, щоб учні ділилися враженнями один з одним.
   Підручники наповнені ілюстраціями та фотографіями, передбачається велика кількість виносок, символів для представлення соціокультурного та лінгвокраїнознавчого аспекту. 
Підбір вправ забезпечує можливість самостійного опрацювання вдома та подальшого заглиблення в матеріал, що вивчався в класі. Учні мають змогу проконтролювати себе. Підручник різнорівневий.

Автори передбачили діференційний підхід до опанування матеріалом. Учням середнього рівня знань вагому допомогу надають зразки (підстановчи таблиці), яки вчать виділяти головне, суттєве і сприяють кращому засвоєнню інформації.

За матеріалами сайту http://www.guon.kiev.ua


Переглядів: 6009 | Додав: TanaT | Дата: 23.11.2010 | Коментарі (0)

Пошук

Календар
«  Листопад 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту

Освітній портал



Copyright MyCorp © 2024