П`ятниця, 19.04.2024, 13:09

Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS

Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2011 » Травень » 17


Корпорація Microsoft разом з "Національним альянсом комп’ютерної безпеки” (National Cyber Security Alliance, NCSA) опублікували результати дослідження, присвяченого готовності школярів і студентів до життя в сучасній цифровій епосі. Дослідження стосується, зокрема, того, наскільки школярі знайомі з основами онлайн-безпеки та етики, наскільки вони володіють навичками, життєво необхідними в наш час.
Опубліковано: 12.05.2011
Дослідження показало, що сучасні школи добре оснащені технічно. Багато школярів добре обізнані з сучасною технікою і технологіями, вміють їх використовувати для навчання і в повсякденному житті. Однак такий підхід до вивчення технологій не достатній для успішного життя в сучасну високотехнологічну епоху.
Дослідження показало, що тільки 55% педагогів повністю згодні з тим, що кібербезпека і етика спілкування в онлайні повинні викладатися в школах в рамках навчального плану, у той час як понад 82% керівників і 85% IT-фахівців впевнені в необхідності вивчення цих аспектів. При цьому 51% вчителів вважають, що в їхніх навчальних закладах проводиться адекватна робота щодо вивчення основ інтернет-безпеки.
«Діти і підлітки серйозно залучені в цифровий світ, вони витрачають більше 8 годин щодня в онлайні, – говорить Майкл Кайзер (Michael Kaiser), виконавчий директор NCSA. – Тим не менше, в американських школах не достатньо уваги приділяється реаліям сучасного життя. Вчителі самі не отримують належну підготовку щодо безпеки, відповідно, школам ще належить звернути свою увагу на вивчення безпеки в Інтернеті, причому – в рамках початкової освіти. У 21-му столітті ці питання так само важливі, як читання, письмо і математика».
Дослідження показало, що більш ніж одна третина вчителів (36%) зовсім не отримали в минулому році підготовки з питань, пов’язаних з онлайн-безпекою та етикою, а 86% вивчали ці питання менш шести годин. Не дивно, що викладачі не відчувають себе добре підготовленими для того, щоб вивчати ці теми на уроках.
Тільки 24% педагогів впевнені у власних знаннях в таких питаннях. 23% повідомили, що вони добре знайомі з питаннями сучасної онлайн-кібербезпеки, а 30% – впевнені у власних навичках забезпечення онлайн-безпеки.
«Школи несуть відповідальність за підготовку дітей до життя в сучасному суспільстві, – вважає Жаклін Бочере (Jacqueline Beauchere), директор зі створення захищених інформаційних систем Microsoft Group. – Це питання і місцевого, і глобального значення. Учням необхідні не тільки знання про правила онлайн-безпеки, їм потрібні також уміння про те, як оснастити своє робоче місце відповідно до вимог безпеки. Вчителі самі мають потребу в навчанні і підтримці їх навичок».
Незважаючи на постійне висвітлення новин про онлайнову безпеку протягом останніх 12 місяців, тільки 15% вчителів розповідали студентам про залякування в онлайні, 18% учнів чули про те, як боротися з тривожними повідомленнями, відео або іншим веб-вмістом. Лише 26% дітей знають, що робити в тому випадку, якщо вони стали жертвами кібербулінга (залякування).
Третина вчителів знайомі з ризиками, пов’язаними з використанням сайтів соціальних мереж, і ще третина говорила своїм учням про необхідність приховування персональну інформацію в онлайні. Проте в цілому школи не поспішають реагувати на виклики в галузі безпеки.
В останні 12 місяців тільки 20% педагогів говорили своїм учням про небезпеку завантаження невідомих файлів; 23% – про використання надійних паролів, і всього лише 7% – про роль Інтернету в економіці США.
Це дослідження вказує на невирішеність питань про те, хто несе головну відповідальність за навчання дітей цифровій безпеці і етиці – батьки, вчителі чи уряд? Майже 80% і 60% адміністраторів вважають, що навчати цим питанням повинні, в першу чергу, батьки. Тим не менше, більше половини ІТ-координаторів ввжають, що саме вчителі несуть головну відповідальність за всі аспекти підготовки дітей до активного використання онлайну.
Переглядів: 655 | Додав: TanaT | Дата: 17.05.2011 | Коментарі (0)



Цей веб-семінар Shout досліджує, як діяльність людини може впливати на покоління лісів і тварин, як учні можуть допомогти вирішити цю проблему. Приєднуйтеся до Microsoft, Смітсонівського інституту та TakingITGlobal для участі у четвертому веб-семінарі Shout 18 травня. На трьох сесіях буде вивчатися тема «Захистимо Землю», у роботі яких візьмуть участь цікаві доповідачі, буде представлено корисні ресурси для обговорення у Вашій класній кімнаті.
Приєднатися просто -
1)       Зареєструйтеся на сайті для участі в 1 або в усіх сесіях: http://bit.ly/fXEOxL
2)       Беріть участь в онлайн-обговоренні під час події – обміняйтеся глобальною перспективою!
3)       Поверніться до спільноти Shout після веб-події для обговорення: http://bit.ly/gmLOZ0
4)       Долучайтеся  до проблем Shout разом зі своїм класом! Посібник для вчителів з захисту Землі буде доступним до травневої подii. Залишайтеся на зв'язку!
Shout, Сесія 1. «Північноамериканські ліси: чи можемо ми навчатися у минулого захищати їхнє майбутне?»
Початок о 16:00 за київським часом.
Джонатан Р. Томпсон – лісовий ландшафтний еколог зі Смітсонівського Інституту Охорони Біології у Фронт Ройал, Вірджинія, і науковий співробітник Г��рвардського Лісу, 3000-акрової території довготривалого екологічного дослідження в Масачусетсі.
Shout, Сесія 2. «Тигри на межі зникнення: що допоможе врятувати їх?»
Початок о 18:00 за київським часом.
Представлено Маршалом Джонсом від Global Tiger Initiative, Смітсонівським Інститутом Охорони Біології.
Shout, Сесія 3. «Рослини, тварини і люди: як вони впливають на тропічну біологічну варіативність?»
Початок о 24:00 за київським часом.
Саншайн Ван Бел є «екологом спільноти» науково-дослідного персоналу у Смітсонівському Тропічному Науково-дослідному Інституті в Панамі.
Оновлення на Smithsonian Tree Banding (Смітсонівському Об'єднаному Дереві) будуть терміново йти за Сесією 2 і Сесією 3 о 21:00 за Грінвічем та о 2:00 за Грінвічем. Отримайте звістку від Джеса Паркера та Джоша Фалька про школи, які в усьому світі приєднуються до Смітсонівських дослідників в цьому громадянському науковому проекті.
Переглядів: 526 | Додав: TanaT | Дата: 17.05.2011 | Коментарі (0)



18 травня музейні працівники всього світу відзначають своє професійне свято.
Міжнародний день музеїв з’явився в календарі в 1977 році, коли на черговому засіданні ICOM (International Council of Museums - Міжнародна рада музеїв) була прийнята пропозиція російської організації про встановлення цього свята. І з 1978 року цей день відзначається щорічно більш ніж у 150 країнах.
За словами Жака Перо, президента ICOM, «музеї повинні зайняти місце в серці суспільства і бути відкритими громадськості. Розвиток наших установ залежить у великій мірі від допомоги громадськості, і ми повинні запропонувати їй можливість підтримати наші цілі і взяти участь в нашій роботі. Таким чином, необхідно, щоб музеї та суспільство працювали разом, в дусі творчості та інновацій ».
Прийнято вважати, що через музеї суспільство висловлює своє ставлення до історико-культурної спадщини, і з цим важко не погодитись. Збираючи і зберігаючи пам’ятки матеріальної і духовної культури, вони ведуть велику науково-освітню та освітньо-виховну роботу.
Переглядів: 586 | Додав: TanaT | Дата: 17.05.2011 | Коментарі (0)



27 березня 2006 року Генеральна Асамблея ООН прийняла Резолюцію, в якій проголосила 17 травня Всесвітнім днем інформаційної спільноти. До 2006 року цей день святкували як Міжнародний день електрозв’язку чи Всесвітній день телекомунікацій ООН. Цей день відзначається з 1969 року за рішенням сесії Адміністративної ради Міжнародного союзу електрозв’язку (МСЕ).
17 травня1865 року, після двох з половиною місяців важких переговорів, в Парижі було підписано першу міжнародну Телеграфну Угоду, і був заснований міжнародний Телеграфний союз («International Telegraph Union», з 1932 р. - «International Telecommunications Union» Міжнародний союз електрозв’язку).
Сьогодні Міжнародний союз електрозв’язку – спеціалізована установа ООН.
Мета Союзу- сприяння розвитку міжнародного співробітництва для покращення і раціонального використання всіх видів електрозв’язку (телеграфного, телефонного і радіо). Сьогодні до Міжнародного союзу електрозв’язку входять більше 180 країн світу. Штаб-квартира МСЕ знаходиться в Женеві.
Переглядів: 648 | Додав: TanaT | Дата: 17.05.2011 | Коментарі (0)

Пошук

Календар
«  Травень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту

Освітній портал



Copyright MyCorp © 2024